Wic Wac Woe

Tuesday, January 27, 2009

BIAR PILU ADA PENAWARNYA....

sedih sungguh lagu kak elly kita tuh...cam ada jer kaitan ngan aku..certain part jer...tak semua..especially tang 'dulu akulah bidadari impianmu'...part nih langsung tak sesuei...aku yakin setiap yg berlakl pasti ada rahmatnya...tapi..kekadang terpikir gak...jahat sgt ker aku nih???...ada yg lagi jahat...pembunuh..perogol...pencuri..perompak..pengedar dadah..dan 'pe' 'pe' yg sewaktu dengannya...tapi ada yg hidup diorang ok jer...(yg mana tak kantoi lagik la)...hurms..tapi tak baik nak persoalkan takdir...jatuh kufur nanti...tak per la...bagus jugak dibalas di dunia nih siap2..nanti kat akhirat tak berat sgt...susah tul jadik cam nih...part minum arak..layan shabu..tuh boleh lagik nak berhenti..even smoking pun dah kurang...tapi part nafsu nih...hadoi..tak dapek nak nolong...solat dah cukup 5 waktu..tp kekadang terkucil gaks..hehehe...tp yg penting qadha balik...boleh tak mintak doa mlm nih..pas tuh besok bangun..dah tak der nafsu...kan best...cuma beribadat utk Yg Esa jer...dah la..tulis panjang2 takut terpesong laks...Adios Muchachos!

No comments:

Post a Comment