Monday, November 30, 2009

AKU KESENGKEKAN...


Ader ker perkataan 'kesengkekan'???? suka suki aku jer, padahal perkataan sengkek pun bahasa pasar...sedap2 jer tambah imbuhan...hahahha..x per la..suka hati aku la..blog aku...Camner nih...gaji tak masuk lagik..memang nak kena payroll aku nih...aku nak saman malu...pasal gaji tak masuk lagi...so aku tak boleh nak makan besh2...kena mengadap megi jer...huhu...ada tak keja temporary????...aku leh mengajar tadika...ajar budak2..jadik penyamun..penyangak..perogol bersiri...dan mcm2 'pe' lagik...aku nak tak sabar nak tunggu gaji masuk...1st thing aku nak pi beli memory card...huhu..memory card dah corrupt...kesedihan tahap gaban...camner nak upload pic terbaru nih??? huhu... doakan la semoga payroll aku masukkan gaji esok yer kwn2... Aminnnnn...

No comments:

Post a Comment