Sunday, February 21, 2010

BERKUNJUNG KE TELUK BATIK

Dah lama tak ke tempat di mana aku membesar dulu...dulu gi Teluk Batik..naik basikal...konvoi ramai2...tetiber teringat member masa kecik2 dulu...Atan, Sharil, Yon, dan syaitan2 kecil yg lain...hahahaha...Tapi kali ni gi sana ada urusan rumah kat Seri Manjung..terlanjur tuh..aku ngan family pi la jalan2 kat Teluk Batik & Lumut...

Aku, mak aku ngan adik aku...
Walkway...nice!!!


Kakak aku...pilih2...jgn malu jgn segan...

Adik aku pun tak ketinggalan...pilih2...rakus nyer...

Cantikkan pantai kat Teluk Batik...???


Time aku plak nak pilih2 barang...3 utk RM10...ok per...

Pose maut lak adik aku nih...hahaha..


Pose kat model istana lama kat area pantai tuh gak...


Kakak aku ngan mak aku..kat Lumut..letih kot..


Antara pic kat Jeti Lumut...menghubungkan tanah semenanjung ngan Pulau Pangkor...










Seperti biasa...nanti kalau aku ada posting baru...aku akan share ngan korang semua...till then...adios muchachos!

No comments:

Post a Comment