Sunday, December 20, 2009

SUKA TAK KERJA MALAM SORANG2????

Untuk pengetahuan korang yg tak percaya selama nih aku dok kijer mlm selama nih...masuk mlm nih dah 1 thn 9 bulan 20 mlm dah aku kijer night shift tp dulu ader 4 org..utk lebih meng'adventerous'kan lagik...sejak 6 bulan 20 mlm yg lalu aku kijer mlm2 sorang diri...saya ulangi sorang diri...kini ju-on dan rakan2 dah jadi member...(oops tercakap besar)..habislah aku...sebenarnya bukan nak cakap besar..tapi aku dah biasa..what do you expect kalu dah sorang2 dalam office sampai 12 mlm..tu tak masuk kalu kena stayback...especially kalu month end closing..dok balik 3-4 pagi...So korang bayangkanlah...bukan setakat kena kacau..dok dengar bunyi macam2..tinggal 'makhluk2' nih tak ajak aku keluar lepak minum jer lagi...kalu dak..dah jadi geng...So apa yg aku buat..tetapkan iman...percaya pada Allah..sebab Dia yg menciptakan semua makhluk2 di dunia nih...yg penting amik konsep nih.."gua tak kaco lu...lu jgn kaco gua"...kat bawah nih video aku amik ngan hp aku just nak buktikan yg aku mmg bersendirian setiap malam di ofis...Expect the unexpected....


No comments:

Post a Comment