Wic Wac Woe

Thursday, December 24, 2009

LAGI...LAGI...MUKA AKU...






Sajer jer menempelkan pic aku...hehe...tapi bukan itu sahaja...aku ada satu kemusykilan...ader la sorang sipulan nih...bertanyakan satu soklan cepu platinum...soklan nyer berbunyi..."Ko nyesal tak dilahirkan ke dunia nih?"...aku pun terkedu...biar betul sipulan nih...dlm bebanyak soklna..tak leh ker tanya soklan lain..."2x6 ker"..."lepas bulan mac bulan per ker"..."hitam campur putih jadi warna aper ker"...aper2 jer la...nih soklan tuh plak ditanyanyer...Aku pun dgn gaya professor mendalami soklan itu...yg jelas..bukan mudah nak jawab...walaupun jawapannyer satu perkataan jer...it's either yes or no... Jadi takut terperangkap ngan soklan tuh..aku pun menjawab dgn soklan yg sama gak kat dia..."ko?"...dia dgn pantas menjawab "nope"...aku pun tanya lg..."naper ek?"...Dia kata..."Ok per ko lahir sebagai manusia, kalo lahir jadi menatang..???"...aku pun tersedak...nasib baik tgh makan chipsmore jer...kalu tgh makan..kerepek pedas 'extra hot' mak cik timah..tak ker naya aku...tapi bila dipikir2 balik..tul gak ckp dia...bak kata pepatah omputih...live life to the fullest...betul ker grammar aku nih...hehe..apa2 jer la..yg penting korang paham...apa2 pun...(sambil tarik telinga Nora Danish...then paksa dia ckp tagline dia).."kita enjoy!"
P/S: Menyampah tak tengok pic aku yg atas sekali tuh...mesti ramai yg kata...nak menunjuk la tuh...erk...hehe...jahat..jahat jugak beb...solat jgn tinggal....(sejuk perut mak aku mengandung)

1 comment:

  1. Ya. Hidup kena enjoy! :)

    Aku plak suka tengok pic ko yg atas sekali tu. Smart. (sebenarnya semua pics ko smart. hehehe.)

    ReplyDelete