Wic Wac Woe

Sunday, January 3, 2010

AZAM TAHUN BARU




Selamat Tahun Baru semua...sebut betul2...jgn tersebut selamat tahun 'barua'...maksud dah lain tuh...anyway aku ada bebearapa azam nak dilaksanakan tahun nih...tapi yg paling penting ialah satu nih...mulai dari saat blog ini di'publish'kan...aku berazam tak nak citer buruk pasal org lagi walaupun benda tu benar...sekarang nih nak amik konsep 'jawab mcm artis'...senangjer jwapan diorang.."no comment"...lagi senang..biarlah sejahat maner pun org tuh...kita tak payah lah nak buruk2 kan org yg sememamgnya dah buruk..ooopss...baru nak berazam tak nak buruk-burukkan org...hehehe...tak per tuh azam selepas blog nih published...hehehe...kepada semua yg masih menganggap aku nih kwn korang...kira 0-0 la yer...tak yah nak tunggu raya baru nak mintak maap...lambat lagi tuh..ntah2 umur tak panjang...sia2 jer...amalan tergantung...anyway...semoga tahun baru nih membawa seribu kebaikan dan keberkatan dalam hidup kita...Aminnnnnnnnnnnnnnn....

1 comment: