Wic Wac Woe

Saturday, April 25, 2009

THE LATEST ME!!!


Segaknya....anak terona sapa ni Mami oi...hhahaha..kita kena la puji diri sendiri...meningkatkan self esteem la katakan...lama tul tak update blog...(sambil sapu habuk ngan buang sawang)...tadi pi makan ngan colleague (tul ker ejaan aku nih?)kat Subway E-Gate..lupa lak nak snap pic...huhuhu..nyesal tak sudah...maklum la dah lapar tahap gaban..mana nak ingat amik pic..
Aku amik Italian B.M.T one footer ... minah sekor nih amik Chiken Teriyaki..one footer gak..tak nak kalah nih..last2..dia tak abis pun...tapau balik...tapi aku punya semua dah selamat dlm perut...ntah la...semenjak 14 menjak nih..memang mentekedarah jer keja aku...skrg perut tgh membulat...nanti betul2 dah elok bulatannyer..akan ku paste pic perut ku yg comel itu...dalam masa 5 minggu nih naik 4 kilo...mak aihh...bley tahan gak penangan kalo kita stop smoking...

Cuba korang tengok pic aku..dah nampak berisi sket kan??? tak der la nampak tulang pipi macam drug addict dah...hahha..

Nantikan pic perut ku bulat dalam masa terdekat nih...!!!

1 comment:

  1. kalau setakat makan sandwich kat kedai biasa .. claim makan kat sub way .. ada ke patut .. dah laa tak ada bukti .. he he he

    ReplyDelete